25 Haziran 2011 Cumartesi

aşk


 

Saklambaç gibidir aşk
Birinin seni bulmasını bekler
Bir telaşa kapılırsın ansızın
içini hüzün kaplar
Ve kaybolursun kendi düşüncelerinde

Özlenmek gelir bazen aklına
yahut özlemek
hatta ve hatta
Özlenmeyi özlemek.

Senin adınla başlar bütün şarkılarım
ve senle son bulur
ne kadar nota varsa içimde.

İçimi kuşku kaplar,
Yokolurum…
Ve geri dönüp baktığında, göremezsin beni
Ben SEN olurum!

Bir parça nefes isterim senden
Vermezsin!
Oysa sen benim yaşam kaynağımsın
Bundan da haberin yoktur.

Bir tutum öpüşünü
O badem kokulu mis dudaklarında saklarsın.

Oyunlar oynarım seninle
Gözlerimi yumar açarım
Ne açtığımda sen varsındır
Ne de dudakların…

Ama kokun hep kalır burnumda
Ve beklerim;
kendime yeminler ederim,
Sensiz!
Ve tekrar gözlerimi yumarım
Hiç açmam; çünkü korkarım
ya hakikaten gitmişsen diye…

Eğer gideceksen götür yanında beni
İçim senle öyle dolu ki
Sensiz bir nefes ki, SONUM OLSUN...

2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder